Berria Bikes vstoupila na trh v roce 2012 a od té doby prošla významným vývojem a růstem. Berria se vyznačuje inovativním přístupem k designu a konstrukci kol. Jednou z klíčových novinek je zahrnutí zadního tlumiče do rámu kola pomocí technologie nazývané In-Link, kterým disponuje i nový model Mako. Toto řešení nejenže zajišťuje lepší ochranu tlumiče před nečistotami a prachem, ale také přináší výhody ve váze a stabilitě. Tuto technologii využívají i např. Scott Spark nebo Bold Unplugged. 

TECHNOLOGIE

Karbon UHM3X je naše nejkvalitnější konstrukce, která se používá ve specifických oblastech našich rámů pro dosažení nejvyšší úrovně tuhosti a nízké hmotnosti. Skládá se z vysokomodulových vláken Toray T800 a T1100G a ultravysokomodulových vláken Toray M55J, která se používají k dolaďte vynikající ovladatelnost a vlastnosti chování našeho kola.

Systém odpružení SOFTEX otevírá novou kategorii mezi hardtailovým a celoodpruženým kolem. První komponentou systému je TIBIA, vyhovující karbonová sedlovka, která absorbuje malé nerovnosti na vozovce a funguje jako tlumič. Na druhé straně máme Active Seat Stay (ASS), je to mechanismus založený na tvarovaných sedlových vzpěrách a řetězových vzpěrách s integrovanými ložisky, které spolu s navrženým pružným Lay up pomáhá jezdci rychleji procházet nerovným terénem. Všechny prvky smíchané dohromady získají celkový vertikální zdvih 28 mm, což poskytuje větší pohodlí a vyšší absorpci ve srovnání s běžným kolem Hardtail.

Systém odpružení IN-LINK umožňuje integrovat tlumič, obrácený s čepovým uložením, do předního trojúhelníku, s indikátorem SAG na levé straně rámu a přístupem pro jeho nastavení a manipulaci. Díky patentovanému krytu umístěnému na přední straně otvoru na rámu. Tato integrace vede nejen k lepší ochraně tlumiče před blátem nebo prachem, ale také využívá výhod vylepšeného rozložení hmoty a nižšího těžiště kola , což zvyšuje stabilitu zejména při vysokých rychlostech.

BRAVO – UNIKÁTNÍ SOFTAIL SE ZDVIHEM 28mm

MAKO – FENOMENÁLNÍ FULL S POLOINTEGROVANÝM TLUMIČEM